سفارش طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

این سایت برای افرادی مناسب است که علاوه بر نداشتن تخصص و محدودیت مالی اولین تجربه را در مدیریت سایت دارند و به تجربه ای حرفه ای نیز نمی اندیشند.

عموما در بیشتر موارد شرکت ها راه حل های بهتر و زود بازده تری نسبت به آنچه شما فکر می کنید ارائه می دهند. تجربه تیم طراحی سایت پونه مدیا خود گواهی بر این ادعا است.

یکی جالب‌ترین ویژگی‌های که در طراحی سایت فروشگاهی در نظر می‌گیرند. نمایش میزان موجوی کالا در انبار است. برای این موضوع، بخش اتوماسیون انبار را به سایت فروشگاهی متصل می‌کنیم.

قطعا امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین موضوع است.

از انتخاب های شما برای طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در این قسمت با کلیک بر روی منوی “بررسی اجمالی” گزارشی از درآمد، فروش، سفارشات و غیره در یک بازه انتخابی داشته باشید.

در صورتی که شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و نخواهید که از قالب های دارکوب استفاده کنید. همکاران ما در دارکوب می توانند طبق نظر شما یک فروشگاه اینترنتی را طراحی نمایند. در این روش شما و طراح وب سایت بر روی یک طرح کار می کنید، نظرات و اصطلاحات مورد نظر خود را به وی اعلام نموده تا سایت مورد نظر شما طراحی گردد.

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد.

از شهرت و اعتبار سایت ir برای کسب اعتماد مشتری برخوردار است

زیرا با استفاده از این قالب‌ها، می‌توان سایتی را طراحی کرد، که امکانات اولیه داشته باشد، اما سریع طراحی شود و ارزان باشد.

بهترین راه حل با توجه به سطح بودجه شما، سطح فنی و زمان تحویل ارائه می دهد.

سادگی در توسعه ، وجود آموزش های فنی و کمیت زیاد در ظاهر و افزونه ها از نقاط مثبت ووکامرس است.

تعرفه سایت های داینامیک عموما بر اساس ویژگی و امکانات آن ها بستگی دارد. قیمت پایه طراحی وب سایت داینامیک با صفحات اصلی ، معرفی شرکت ، معرفی محصولات ، گالری تصاویر،اخبار،سفارش ، تماس با ما.

بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید، در صفحه‌ی محصول، لیستی ساخت وب سایت از کالاها نظیر کفش، صندل و اکسسوری‌هایی که می‌تواند با این لباس استفاده کند را به آن فرد پیشنهاد می‌دهیم. با این کار نه تنها کاربر لیست تمام لباس‌هایی را که برای مهمانی نیاز دارد را می‌خرد، بلکه میزان فروش افزایش خواهد یافت.

Report this wiki page