خدمات طراحی سایت وردپرس

Wiki Article

یک فروشگاه اینترنتی مدرن و استاندارد می تواند تحویلی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کند. 

اکثر کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند محصولی را جستجو می‌کنند که ویژگی آن را به طور کامل می‌دانند. به عنوان مثال، یک آقا وقتی به دنبال یک “پیراهن سفید آستین بلند سایز متوسط” است، دقیقا همین عبارت را در کادر جستجو وارد می‌کند. از دید ما یک سایت فروشگاهی خوب باید بتواند محصولات را به ازای کلمات کلیدی طولانی کاربران پیدا کند.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

بله ، بسته به نیاز شما ما روش های حمل و نقل متفاوتی بر روی سایت شما فعال می کنیم که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از بین آن ها انتخاب کند. برای مثال: (پست پیشتاز و سفارشی و یا پیک موتوری)

یکی از کاربردی ترین ویژگی‌هایی که ما برای سایت‌های فروشگاهی در نظر می‌گیریم، این است که تاریخچه‌ی خریدی که کاربر انجام داده است و صفحاتی که کاربر مرور کرده است را نگهداری کنیم. فرض کنید یک کاربر وارد سایت شما شده است و یک پیراهن را برای خرید انتخاب کرده است.

ایجاد پنل مدیریتی فوق پیشرفته به صورت کاملا فارسی و راستچین

شما می توانید با هزینه ایی کم یکی از این قالب ها را خریداری نموده و برای وب سایت کسب و کار خود راه اندازی نمایید. لازم است علاوه بر قالب یک هاست و یک دامنه نیز خریداری نمایید. پس از خریداری یک قالب شما باید آن را در یک هاست بارگذاری نموده و اطلاعات مورد نظر خود را در قالب درج نمایید. در جایی دیگر طراحی سایت با قالب دارکوب و طراحی فروشگاهی ویژه را توضیح داده ام.

شما می توانید با کمک این سیستم با کمترین هزینه و ساخت سایت سریعترین زمان، کسب و کاری نو مشابه دیوار راه اندازی کنید.

یکی از پرچالش‌ترین موضوعات برای تیم ما، طراحی بخش جستجوی سایت فروشگاه آنلاین، است. وقتی مشتری وارد سایت می‌شود و نام کالای خود را در کادر جستجو وارد می‌کند، باید کالای مورد نیاز در دسته‎‌ی کالاهای مربوط به آن، نمایش داده شود. هرچه طراحی بخش جستجوی سایت شما دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر انجام شود، امکان فروش محصولات شما نیز بیشتر خواهد شد.

خدمات میزبانی وب ما در کشور آلمان و دیتاسنتر هتزنر انجام می شود.

از آن به بعد، تعداد کالاهای موجود در انبار در صفحه‌ی هر محصول نمایش داده می‌شود. با این کار، مشتریان می‌توانند میزان محبوبیت کالا را تشخیص دهند و اگر کالا رو به اتمام است، خرید آن را به تاخیر نیندازند.

سادگی در توسعه ، وجود آموزش های فنی و کمیت زیاد در ظاهر و افزونه ها از نقاط مثبت ووکامرس است.

ما این امکان را در تمام سایت‌های فروشگاهی که طراحی کرده‌ایم در نظر خواهیم گرفت. کاربر با انتخاب گزینه‌ی مقایسه‌ی دو یا چند محصول در صفحه‌ی نتایج جستجو، ویژگی‌های محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

اگر بعد از اضافه کردن آن به سبد خرید سردرگم شود و نداند چگونه فرایند خرید را تکمیل کند، ترجیح می‌دهد سایت را ترک کند و وارد سایت رقیب شود.

Report this wiki page