طراحی وب سایت

Wiki Article

در رابطه با دامنه هم به همین شکله. دامنه ها بصورت سالانه خریداری میشند و تمدید باید کرد.

ثبت نام کردن کاربر به منظور خرید از یک سایت فروشگاهی: همیشه این را به یاد داشته باشید که در طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های مهم و متداول، بخش مربوط به ثبت نام کاربر است.

پیشنهاد می‌کنیم مطالعه کنید: «ضروری‌ترین افزونه‌های وردپرس که هر سایتی باید داشته باشد!»

سرویس میزبان شما بایستی بتواند امنیت اطلاعاتتان را تضمین کند و مؤلفه‌هایی را برای جلوگیری از نفوذ به شبکه و هک شدن اطلاعات شما درنظر گرفته باشد.

بهتر است این تیک را تا زمانی که واقعا نیاز نشده است غیر فعال نگه دارید.

امنیت وبسایت برای ما اهمیت دارد، این موضوع توسط وبسیما تضمین می‌شود؟

این امکانات چه چیز هایی میتونند باشه؟ برای مثال من نمونه هایی از امکانات مختلف سایت رو بهمراه هزینه شون آوردم که بتونی مقایسه کنی و دقیق متوجه این موضوع بشی. (در ضمن برای وردپرس هم هست)

همه‌ی افزونه‌ها خوب و کاربردی هستند. اما مسئله‌ی اصلی این است که در دانلود و نصب پلاگین باید همواره به اصل «ولاتسرفوا» پایبند بمانید. چرا که نصب اینجا کلیک کنید زیاد از حد افزونه مشکلاتی را طراحی سایت فروشگاهی به دنبال دارد.

خیلی از افراد فکر میکنن چون وردپرس با استفاده از قالب های آماده هست ارزش نداره و بدرد نمیخوره!

آنالیز و انجام سئو سایت فروشگاهی به صورت تخصصی در صورت درخواست مشتریان

یک وبسایت وردپرسی چون سیستم مدیریت محتوا آماده هست و تجهیزاتش برای شروع در دسترسه، هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی داره.

بسته به این که خودتان با کدام زبان راحت‌تر هستید اینجا کلیک کنید می‌توانید نصب وردپرس فارسی یا انگلیسی را انجام بدهید. اما برای ساده‌تر شدن مسئله ما در ادامه بر اساس منوی انگلیسی آموزش خواهیم داد تا هم کاربران وردپرس فارسی اینجا و هم کاربران وردپرس انگلیسی بتوانند از آن استفاده کنند.

تو طراحی سایت اختصاصی، برنامه کلیک کنید نویس یا طراح میاد و از صفر پایه اون سایت رو با توجه به نیاز هاتون طراحی و برنامه نویسی میکنه و میاد جلو. ✅

کسب و کارهای سنتی زمانی‌که پا به حوزه بازاریابی دیجیتال می‌گذارند با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند. تجربه به ما نشان داده است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این کسب و کارها نداشتن هویت بصری مشخص و استانداردهای برندینگ است.

Report this wiki page