طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

تغییر رمز عبور یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید رمز عبور جدید*

می دانید طراحی سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد؟ حتما هنگامی که تصمیم به ساخت سایت فروشگاهی گرفته اید از شرکت های مختلفی قیمت طراحی سایت فروشگاهی را پرسیده اید. شما نیز متوجه این اختلاف قیمت شده اید. دلیل اختلاف قیمت در طراحی سایت فروشگاهی را می دانید؟ عموما مشتریان به دنبال شرکت هایی هستند که با کمترین هزینه بتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

به جای این مبلغ شما باید هزینه ای برای طراحی سایت فروشگاهی در نظر بگیرید که در مقایسه با مبلغ اجاره یا خرید مغازه بسیار کمتر است. پس شما سود بیشتری از فروش خواهید داشت.

طراحی سایت فروشگاهی برای فروشگاه های مختلف تبدیل به یکی از واجبات روزانه آنها شده است ، به طوری که فقدان آن در بسیاری از فروشگاه ها حس می شود.

در آخر هر ماه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته برای شما عزیزان ارسال می شود تا خیالتان از بابت سئو از طریق طراحی سایت فروشگاهی در تبریز و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

گاهی ممکن است محصولی که شما ارائه می دهید یک محصول تحت وب باشد و فیزیکی نباشد. در این صورت هم شما می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و پس از پرداخت، لینک دانلود را در اختیار مخاطبان قرار دهید.

سایت هایی که نیاز به درگاه پرداخت دارند در ابتدای اینجا کلیک کنید امر باید یکسری از موارد که برای دریافت درگاه پرداخت نیاز هست رو داشته باشند ، مواردی مثل این سایت اینماد و…

یکی از امکاناتی که طراحی سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار می دهد امکان سئو سایت است. به این صورت که با کلمه ای مشخص مناسب خرید محصولات در گوگل رتبه ی مناسبی دریافت می کنید و مشتریان از همین راه می توانند سایت شما را پیدا کنند.

اصول سئو هم لازمه دیده شدن وبسایت فروشگاهی شما و یکی از ارکان اصلی هر طراحی سایتی به خصوص طراحی سایت فروشگاهی است.

ایمیل بازیابی ارسال شد! لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید. بازگشت به سایت

در صورتی که سایتی دارید میتوانید ارتقا و ری دیزاینش کنی!

این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی این سایت ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی از منبع آمارگیر استفاده می‌کنند که گزارشات فروش و مشتریان شما را به شکل دقیقی در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار ها در جهت بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید.

شما میتونبد همون سایتی که برام زدن رو بهینه کنید یا کلا باید دوباره یه طراحی جدید انجام بشه؟

قابلیت مقایسه کردن محصولات با یکدیگر و ثبت نظرات خریداران کالا

Report this wiki page