طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

هیچ گونه الزامی به تهیه نماد اعتماد الکترونیکی برای فعالیت فروشگاه اینترنتی شما وجود ندارد اما اکثر کاربران به نماد اعتماد به عنوان یک گواهی تایید اصالت فروشگاه اینترنتی مینگرند.

اگر شما صاحب یک رستوران یا یک کافه باشید، با طراحی سایت فروشگاهی می توانید در صفحه سایت خود، غذا ها و نوشیدنی های خودتان را قرار بدهید تا مخاطبان بتوانند از طریق سایت آن ها را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

طراحی سایت فروشگاهی

محدود نبودن به زمان (سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در طور شبانه روز و در ایام تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به کاربران شماست)

برای درگاه پرداخت سایت حوزه جواهرفروشی هم نیاز به اینماد هست؟

در سایت فروشگاهی امکان اینکه متوجه بشیم چه محصولاتی بیشترین بازدید و داشته و یا بیشترین فروش برای چه محصولاتی بوده وجود داره؟

سایت هایی که نیاز به درگاه پرداخت دارند در ابتدای امر باید یکسری از موارد که برای دریافت درگاه پرداخت نیاز هست رو داشته باشند ، مواردی مثل اینماد و…

سادگی در توسعه ، وجود آموزش های فنی و کمیت زیاد در ظاهر و افزونه ها از نقاط مثبت ووکامرس است.

شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماهایی های لازم را دریافت کنید .

اما پیشنهاد منبع میکنم برای اینکه از منظورتون اطمینان حاصل کنیم در رابطه با امکان معاینه فنی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینماد یک نماد الکترونیکی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است که به کسب و کارهایی که دارای وبسایت فروشگاهی هستند داده می شود و برای فعال کردن قابلیت درگاه پرداخت آنلاین حتما باید اینماد داشته باشید.

فرض کنید یک کسب و کار سنتی بخواهد با جزئیات بالا فروش خود و مشتریان را آنالیز کند و کوچکترین دیتا را از هر مشتری بدست آورد.

تعرفه ها برای انواع فروشگاه ها قیمتش یکسانه یا با توجه به نیاز های کارفرما متغیره؟

به همین خاطر، نحوه طراحی سایت فروشگاهی و حتی نحوه ارائه خدمات سئو به این دو نوع وب‌سایت، با هم متفاوت است.

Report this wiki page