طراحی وب سایت

Wiki Article

به روز رسانی محتوای وب سایت در رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بسیار موثر است، وب سایت خوب به گونه ای طراحی شده که به روز رسانی و انتشار متوای جدید چندان سخت نباشد و وبمستر به راحتی بتواند محتواهای جدید منتشر و سایت به روز رسانی شود.

کاربران سایت شما با وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر به این صفحه هدایت می‌شوند. بهتر است اطلاعات جامع و مختصر برند و کسب و کار را در این صفحه جمع آوری کنید.

بعد از کلی تمرین و خسته شدن تازه فهمیدم که بلههههههههه، یه سیستمی به اسم وردپرس هست و منو زودتر به هدفم، که طراحی و آماده سازی سایت بود میرسوند.

اگر لیموهاست را به عنوان سرویس دهنده هاستینگ انتخاب کنید، کارتان با نصب و راه اندازی وردپرس، فقط با فشردن یک دکمه خلاصه می‌شود. در غیر این صورت بایستی برای طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس، آن را با طی مراحل زیر به صورت طراحی سایت فروشگاهی دستی نصب سایت منبع کنید.

یعنی مثلا ما خودمون داخل وردپرس برنامه نویسی انجام میدیم و خیلی وقتا شده مشتریمون یک وبسایتی رو خواسته که واقعا با وردپرس نمیشد.

اما خوشبختانه از آن دوره و باورهای غلطش گذشتیم. امروز می‌دانیم که نام دامنه زیادی بلند باعث سردرگمی و ریزش مخاطب می شود که البته چیزی نیست که ما بخواهیم.

در همین ابتدای کار با وردپرس از منوی اصلی پیشخوان، گزینه‌ی تنظیمات را انتخاب کنید. بسیاری از تنظیمات این صفحه وابسته به سلیقه شخصی شما یا برنامه‌‌ای که برای سایت تان دارد است.

دنیای وب قوانینی متفاوتی برای موفقیت دارد. پیروی از این قوانین می‌تواند توضیحات بیشتر ما را به موفقیت برساند.

در فیلتر پیشرفته، این سایت محصولات براساس مشخصات فنی و ظاهری فیلتر می‌شوند تا از این طریق جستجوی دقیق‌تری در سایت انجام شود.

اجازه بدهید بررسی کنیم و ببینم یک نام دامنه خوب چه فاکتورهایی را شامل می شود:

برای این که انتخاب‌های شما را از میان هزاران افزونه وردپرس محدودتر کنیم، لیستی از پرکاربردترین پلاگین‌ها در وردپرس را در چند دسته‌بندی گردآوری کرده‌ایم که عموم وبمستران از آن‌ها استفاده می کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ماژولار به منظور ارتقای عملکرد وب سایت در آینده

در صورتی که سایتی دارید میتوانید ارتقا و ری دیزاینش کنی!

همین حالا با همکاران متخصص طراحی سایت سایت منبع وب رمز تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو برای وب سایت خود بهره مند شوید.

Report this wiki page