طراحی سایت برای Dummies

Wiki Article

هزینه طراحی سایت داینامیک و هزینه طراحی وب سایت داینامیک و قیمت سایت داینامیک و قیمت طراحی سایت داینامیک.

بلکه این دانش فنی و ابزارها و تکنیک ها و تسلط و خیرخواهی تیم اجرایی است که کیفیت و کارآمدی پروژه نهایی را معلوم میکند.

موقعیت: وبسایتی موجود با بازدید بالا و نسبتا موفق داریم...

هزینه طراحی سایت چقدر است؟ هزینه ساخت یک سایت چقدر است؟

ممکن است بنا به دلیلی یا ایده ای تصمیم بگیرید علاوه بر کارکردهای معمول وب سایت های اینترنتی، بخشی با کارکرد خاص در سایت شما برنامه نویسی شود.

قیمت طراحی سایت مدرسه و هزینه طراحی سایت آموزشی و نرخ تعرفه راه اندازی پرتال اطلاع رسانی برای آموزشگاه ها و مدارس و نورم هزینه پروژه های طراحی سایت دبستان ها و دبیرستان ها و نرخ تعرفه دیزاین وب سایت مدرسه و مبلغ طراحی سایت آموزشگاه ها.

مردم به اجبار به آن ها عادت کردند و تازه متوجه شدند که چقدر این روش خرید جذاب است. با جلب اعتماد این حجم از مخاطب به خرید اینترنتی و آنلاین، کسب و کارها متوجه شدند که چند میلیون خرج کردن برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزشش را دارد. این روز ها مردم آنقدر به این موضوع عادت کردند که حتی مایحتاج روزمره خود را از سوپرمارکت های آنلاین خریداری می کنند. جالب تر اینکه پرداخت آن را از طریق درگاه های بانکی اینترنتی انجام می دهند. این یعنی یک جهش بزرگ برای وارد شدن به دنیای دیجیتال!

بر خود لازم دانسته‌ایم وقتی پروژه را می‌سنجیم و تخمین زمان و هزینه اعلام می‌کنیم، سعی کنیم تحت هیچ شرایطی در آینده و حین اجرای پروژه، اضافه زمان یا اضافه هزینه از مشتری تقاضا نکنیم. زیرا این مهم را حق مشتری میدانیم که بتواند روی بودجه و زمان خود برنامه ریزی کند و ارتکاب به این عمل زشت را ،خلاف اخلاق کسب و کار می دانیم. بر همین اساس با تلاش فراوان زیرساخت هایی را به وجود آورده ایم که مطمئن شویم تمام ابعاد پروژه برای ما روشن شود و ساخت سایت مکانیزم هایی را ساخته ایم که محاسبات ما نظام مند و سیستماتیک باشد تا امکان بروز خطا و فراموشی و نسنجیدگی، حتی الامکان، سهوا یا عمدا، پیش نیاید.

گاهی صاحبان فروشگاه اینترنتی را می‌بینیم که هیچ فکری برای عکس‌برداری کیفی از محصولات خود نکرده‌اند! مطلبی که از شروط حیاتی موفقیت یک فروشگاه آنلاین است.

هزینه طراحی گرافیک سایت : ساخت عناصر گرافیکی لازم برای صفحات.

مکانیزمی که طی آن نیاز شما را می سنجد و اعلام زمان و هزینه می کند و پیش فاکتور صادر میکند چقدر حساب شده و منطقی است؟ آیا منظم است؟ آیا دارای غلط های املایی و انشایی و محاسباتی است یا بی اشکال و دقیق است؟ آیا مطمئن هستید ابعاد پروژه شما را دقیق فهمیده است؟ سلایق گرافیکی شما را به درستی درک کرده است؟ حجم دیتای شما را درست متوجه شده است؟ حساسیت های شما را روشن فهمیده است؟ اگر یک شرکتی روندها و مکانیزم های فروشش منطقی باشد می توان امید داشت مکانیزم های فنی اش هم حساب شده و منظم باشد.

بقیه شرکت‌های طراح وب، اکثرا قیمت‌دهی‌شان بر اساس فیچرهای سایت است. یعنی پیش‌فاکتور یا پیشنهادنامه قیمتی ایشان، شامل عناوین قابلیت‌های سایتی است که به مشتری تحویل می‌دهند.

اما قطعا اینگونه سایت ها به گرد پای سایت های اساسی که توسط شرکت های طراح وب معتبر ساخته می شوند نمی رسند.

یعنی اگر مثلا زبان اصلی فارسی بوده اما زبان بعدی عربی باشد یا بالعکس.

Report this wiki page