طراحی سایت

Wiki Article

خیلی از افراد هستند که تازه وارد حوزه طراحی سایت شدند و واقعا تخصص خوبی تو زمینه طراحی سایت دارند و چون کارشون تازه استارت خودره نسبتا هزینه کمتری دریافت میکنند.

من برای تکمیل این محتوا و ارائه اطلاعات دقیق، تصمیم گرفتم که با یه استوری داخل پیج اینستاگرام نت سئو که تو زمینه آموزش طراحی سایت فعالیت داریم آمار هزینه طراحی سایت توسط فریلنسر هارو برای شما بدست بیارم.

همین حالا استراتژی سئو سایت خود را تعیین کنید ، تلاش برای لینک اول

با توجه به مشکلاتی مانند ازدحام جمعیت، نبود وقت کافی برای خرید حضوری، ترافیک و از همه مهم شیوع کرونا در سرتاسر کشور این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی به شدت افزایش یافته است. از سوی دیگر بستر استفاده از پرداخت اینترنتی برای کاربران فراهم شده است.

سایتی میتونید طراحی کنید که مقاله هارو داخلش بزارم و کاربر پس از پرداخت بتونه مقاله ی مورد نظرش رو بصورت پی دی اف دانلود کنه؟

در اینجا برابر سودی که به شما میده خیلی عددای کمی هستن اینا. برای اطلاع دقیق تر پکیج های سئو مارو ببینید

این امکان هست که بعضی از کالا ها تا یک مدت زمان خاص با تخفیف ارائه بشن و بعد از گذشت اون زمان دیگه تخفیف نداشته باشن

این همان نکته ای است که ما در محصول طراحی سایت فروشگاهی تابان شهر به آن توجه کرده ایم.

طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ماژولار به منظور ارتقای عملکرد وب سایت در آینده

ایمیل بازیابی ارسال شد! لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید. بازگشت به سایت

میشه توی طراحی سایت فروشگاهی این سایت برای ادامه مطلب محصولات بر اساس پرفروش ترین، پربازدید ترین ، قیمت کم یا زیاد و … فیلتر گذاری کرد؟

به همین دلیل سایت منبع به هنگام اضافه کردن محصول جدید، یا شارژ مجدد یک محصول پر فروش و … شما می توانید به مشتریان خود اطلاع دهید.

ب)با داشتن این کار مشتریان وب سایت فروشگاهی شما بازاریاب می گردند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار داشته باشند. در حقیقت تمام مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری می کنند نظر خود را در این قسمت می گویند و دیگر مشتریان نیز می توانند آن نظرات را مشاهده نمایند تا با محصول آشنایی بیشتری پیدا کنند.

قابلیت مقایسه کردن محصولات با توضیحات بیشتر یکدیگر و ثبت نظرات خریداران کالا

Report this wiki page