طراحی وب سایت

Wiki Article

توجه به روند خرید و پرداخت: یکی از مشکلاتی که کاربران با فروشگاه های آنلاین و اینترنتی دارند، کلاهبردار بودن برخی از فروشگاه ها است.

همچنین مشکل ترافیک وجای پارک هم بر این مشکلات اضافه می کند و خرید را برای ما سخت تر و زمان بر تر می کند.

برای اینکه با اینجور افراد آشنا بشی میتونی از سایت های فریلنسری اقدام کنی که تو مقاله بهترین سایت های فریلنسری معرفیشون کردم.

میشه این امکان رو روی سایت خودم فعال کرد یا باید یه سایت جدا بزنم؟

امکان اضافه کردن شیوه های پرداخت مثل پرداخت در محل یا کارت به کارت هم در یک سایت فروشگاهی وجود داره؟

همچنین کاربرانی که مشتری حضوری شما هم نیستند می توانند با رستوران یا کافه شما آشنا شوند. در بحث فروش کالا هم “طراحی سایت فروشگاهی” برای هر نوع فروشی مناسب هستند.

البته همانطور که مهم است که فروشنده فروشگاه حضوری شما خوش برخورد و با ظاهر آراسته باشد، “طراحی وبسایت فروشگاهی” شما و ظاهر و امکانات آن نیز بسیار اهمیت دارد و در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد.

یادمه زمانی که میخواستم اولین کسب کارمون رو بهمراه یک دوست عزیز راه اندازی کنیم، اصلی ترین مشکلی که داشتم همین بحث سایت بود.

اطلاعاتی که کاربران را ترغیب می کند به بخش های دیگر سایت سرک بکشند و راحت تر خرید کنند.

ج)داشتن دیدگاه در یک طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت این امکان را به شما عزیزان می دهد که مشتریان با یکدیگر در ارتباط برقرار توضیحات بیشتر کنند و بتوانند نظر دیدگاه خود را درباره یک محصول بیان کنند.

با توجه به میزان سرچ بالای کاربران در گوگل و محبوبیت این موتور جستجو، با داشتن رتبه ی خوب در گوگل می توانید مشتریان زیادی را دریافت کنید و فروش بالایی داشته باشید.

این کار برای او بسیار دشوار می شود چون باید همه چیز را در ذهن خود نگه دارد و سپس آن را جایی ثبت کند که فراموش نشود، اما امروزه برای طراحی سایت فروشگاهی از آمارگیر استفاده می‌کنند که گزارشات فروش و مشتریان شما را به شکل اینجا دقیقی در یک پنل قرار میدهند و شما با رفتن به آن بخش میتوانید هر آماری که از فروش و مشتری نظیر : نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل ، مدت زمان بازدید صفحات مختلف ، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و… را مشاهده کنید و از این آمار ها در جهت بهبود فروش و پیش برد اهداف فروشگاهتان استفاده کنید.

زیرا اگر وبسایت شما در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده نشود شما تعداد زیادی مشتری را از دست خواهید داد.

یه نکته مهمی که باید حواست باشه بحث اینه منبع که ادامه مطلب موقع صحبت برای سایت منبع شروع طراحی سایت یا قیمت گرفتن، تمام امکاناتی که مد نظر داری رو مطرح کن تا بعدا مشکلی پیش نیاد.

Report this wiki page