یک سلاح مخفی برای طراحی سایت

Wiki Article

زیرا سایت خود را در معرض خطر پذیرش موارد زیر قرار می‌دهند:

طراحی سایت فروشگاهی متفاوت از وب سایت های شخصی است.بدلیل پیچیدگی های زیادِ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و زمان بیشتری که نیاز دارند کمی گران تر از طراحی وب سایت شخصی خواهند بود.

 تعمیر و نگهداری و ارتقاء معمولی می تواند یک کار تمام وقت باشد اگر در این زمینه دانش فوق العاده ای ندارید، خدمات پشتیبانی می توانند همه این موارد را برای شما انجام دهند تا سایت شما همیشه در حال اجرا باشد!

·           قابلیت تعریف و شخصی سازی کدهای تخفیف برای کاربران یا کدهای تخفیف عمومی

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

بله! پشتیبانی فنی ویترین رایگانه. شما هر موقع که سؤالی در مورد بخش‌های فنی سایت یا عدم کارکرد درست سایت خودتون داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی طراحی سایت کنیم.

طراحی سایت حرفه ای بر پایه نیاز مشتریان با بروزترین متد روز دنیا ... سئو سایت

منظور از پشتیبانی، معمولا پشتیبانی فنی وب سایت است که ناظر به رفع خطا، باگ یا اشکالات وب سایت و پاسخگویی و راهنمایی مدیر سایت و پشتیبان گیری منظم از اطلاعات و نظارت بر سرور و امنیت و وب سایت است.

البته داریم از وب سایت حرف می‌زنیم. وب سایت سامانه نرم‌افزاری است که روی سرور راه اندازی شده است نه در شبکه داخلی تشکیلات صاحب سایت.

بسیاری از وب‌سایت‌ها همچنین دارای سیستم‌های شخص ثالث هستند، مانند نرم‌افزار یا برنامه‌های نقطه‌فروش. این سیستم‌ها به‌روزرسانی‌ها و ارتقاهای امنیتی خاص خود را دارند که ممکن است بر عملکرد آنها در سایت شما تأثیر بگذارد. پشتیبانی مداوم وب از این نوع نگهداری نیز مراقبت می‌کند.

اما هنگامی که یک شرکت پشتیبانی وب سایت داشته باشید، تمام آن کارهایی که باید انجام دهید را به لیست افراد دیگری منتقل می کنید.

خدمات متفاوت شرکت داده‌ورزان در زمینه پشتیبانی از مشتریان طراحی سایت، نسبت به دیگر فعالان صنعت طراحی وب

چند هفته قبل از پایان سه ماه، از طریق پیامک برای تمدید اشتراک به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

یک سایت، چند وقت یکبار، نیاز به بازطراحی تم گرافیکی دارد؟ آیا بازطراحی قالب گرافکی سایت، جزو خدمات پشتیبانی است؟

Report this wiki page