نکات تفصیلی طراحی سایت

Wiki Article

یک سایت می تواند با آموزش سبک های مختلف به کمک تصاویر و ویدئو ، معرفی انواع گیتار و نقد و بررسی توجه قشر وسیعی از کاربران را جلب کند و در این حوزه صاحب امتیاز باشد.

شما می توانید با ارائه رایگان یا پولی مرجع معرفی و دانلود دسته های مختلف موسیقی باشید.

- جدید ترین بانک شماره موبایل کل کشور با انواع تفکیک ها مانند منطقه،محله و کدپستی

وب سایت­های خدماتی انواع مختلفی دارند که از رایج­ ترین آنها می ­توان به سایت­های پزشکی، آژانس­ های تبلیغاتی، حقوقی و… اشاره کرد. وب سایت دیگری که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است، نوع فروشگاهی است که برای فروش محصولات فیزیکی و فروش محصولات و فایل­ های دیجیتالی مناسب است.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای به نسبت روش طراحی سایت ارزان قیمت بیشتر است؛ زیرا پیاده‌سازی اولیه سایت، زمان زیادتری می‌برد و پیچیده‌تر است. مزیت طراحی وب سایت به صورت اختصاصی این است که بعد از پرداخت هزینه اولیه، تغییرات آتی سایت با هزینه کمتری صورت می‌گیرد. درعوض، سایت‌های اختصاصی بسیار انعطاف‌پذیر هستند، تغییرات دلخواه شما روی آن‌ها خیلی سریع انجام می‌شود و مهم‌تر از همه، با موتورهای جستجوگر سازگارترند.

- امکان بخش بندی صفحه به سطر و ستون های دلخواه و کاملا ریسپانسیو در تبلت و موبایل و دسکتاپ

علاوه بر رعایت اصول اولیه سئو در کلیه پروژه های شرکت طراحی سایت وب‌رمز٬ با دریافت مشاوره سئو رایگان میتوانید بهینه سازی و سئو وب سایت خود را نیز به وب رمز بسپارید.

فیلتر آنی ادامه مطلب محصولات بر اساس ویژگی هایی که شما در سیستم مدیریتی وب سایت خود تنظیم کرده اید.

قالبیت ایجاد گالری تصاویر و ویدیو برای هر محصول با انیمیشن مناسب به تعداد نامحدود همراه با داشتن صفحه بندی پویا جهت جلوگیری از کند شدن لود در تعداد بالا

دفترچه تلفن با امکان درج و مدیریت مخاطب. (با انتخاب سامانه پیام کوتاه نیاز به این ماژول نمی باشد)

امکان افزودن اسلاید های پیشنهاد ویژه برای محصولات همراه با شمارنده زمان

تیم های تخصصی حرفه ای شرکت طراحی سایت وب‌رمز در تمامی مراحل طراحی وب و برندینگ شما در فضای آنلاین، در کنار کسب و کار شما خواهد بود تا به بهترین نتایج دست یابید.

علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

با توجه به اینکه طراحی سایت یک کار پروژه‌ای محسوب می‌شود و بر اساس خواسته‌های مشتری صورت می پذیرد به طور کلی نمی‌توان تعرفه ثابت برای آن در نظر گرفت. در برخی حالات خاص که وب سایت به صورت پکیج ارائه می‌شود، برخی شرکت ها تعرفه مشخصی را برای این کار مشخص می کنند.

Report this wiki page