طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

Wiki Article

سئو وب‌سایت‌هایی که توسط این شرکت انجام شده است، بهترین رتبه گوگل را در سخت‌ترین کلمات کلیدی دارا می‌باشد.

سایت رسمی آنلاین یکی از پرقدرت ترین سایت ها در زمینه ترجمه اسناد رسمی هستش که توسط آکادمی شادمان پیاده سازی شده این مجموعه با سرعت عملی که داشتن همه نیازهامون رو برطرف کردن و ازشون ممنونم بابت این خدمات بی نظیرشون که همیشه برای توسعه سایتمون ازشون راهنمایی و کمک میگیریم.

اتصال وب سایت فروشگاه اینترنتی به یک درگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده .

به کمک این سرویس می‌توانید پیامک‌های خود را به تدریج به مخاطبان ارسال کنید.

برای استفاده راحت تر از سامانه، راهنمای آنلاین مرحله به مرحله استفاده از تمامی سرویس های سامانه در اختیار شما خواهد بود.

در صورت انجام هر گونه تغییر در سورس وب سایت توسط کارفرما، سایت از گارانتی خارج می گردد.

جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.

با وجود فروشگاه های اینترنتی مردم میتوانند قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی با یکدیگر مقایسه کنند و از فروشگاهی خرید کنند که اعتمادشان را بیشتر جلب کرده است یا توضیحات شفاف تری ارائه داده یا حتی قیمت پایین تری نسبت به دیگر فروشگاه ها ارائه داده است.

با استفاده از سرویس لیست ویژه شما دسترسی به عملیات های زیر را دارا هستید:

برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی ابتدا طراحی ساختار اولیه آن توسط تیم طراحی ما به بهترین شکل انجام می شود و بعد از تایید شما ساخت سایت طبق آن طرح شروع می شود.

بعد شاهد خواهید بود که با رسیدن به نتایج اولیه گوگل درآمد فوق العاده ای برای شما رقم خواهد خورد.

هزینه مورد نظر از بابت خرید قالب، راه اندازی قالب سایت روی سرور، یک سال پشتیبانی، ایمن سازی، آموزش پانل کاربری می باشد و لازم است هزینه ثبت دامنه و هاستینگ جداگانه پرداخت گردد.

تفاوت این روش با روش بالا در نحوه انتخاب قالب می باشد. در این روش نیازی نیست کارفرما قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب انتخاب نماید بلکه لازم است ویژگی های قالب مورد نظر کلیک کنید خود را به طراح و گرافیست وب سایت اعلام نموده تا گرافیست بر اساس ویژگی های مورد نظر کارفرما قالب را طراحی نماید.

اگر به دنبال کسب درآمد هستید، نمایندگی ملی پیامک می تواند پیشنهاد جذابی باشد.

Report this wiki page