طراحی سایت و سئو حرفه ای

Wiki Article

چرا که معمولا طراح به وضعیت سایت ساز خود و معماری آن آشنایی کامل داشته و بهتر می توانند آن را سئو کنند. 

عموما سایت های استاتیک بدون سیستم مدیرت محتوا خواهد بود و برای اضافه کردن اطلاعات جدید و یا حتی اصلاح مجبور به تغییرات در کد ها خواهید بود. 

هر چه امکانات مد نظرتان بیشتر باشد، قاعدتا هزینه ساخت سایت وردپرسی نیز بیشتر خواهد شد. چرا که طراح مجبور است تا وردپرس را با توجه به خواسته شما سفارشی سازی کند.

با طراحی سایت املاک می توانید در هر ساعتی پاسخگوی مشتری باشید:

بنابراین شرکت اطلس وب با داشتن تجربه ای فراوان در طراحی, تجزیه و تحلیل و حتی نگهداری و بروز رسانی این دسته از وب سایت ها دلایل اصلی داشتن یک وب سایت فروشگاهی را به عوامل زیر دسته بندی مینماید که عبارتند از:

پنل مشتریان یکی از بخش‌هایی است که در اکثر موارد توجه چندانی به طراحی آن نمی‌شود. درحالیکه این بخش می‌تواند تاثیری مستقیم بر رضایت مشتری بگذارد. فرض کنید یک کاربر وارد سایت شما می‌شود و یک محصول را می‌خواهد بخرد.

بنابراین در انتخاب افرادی که برای سئو و یا سفارش تولید محتوا مراجعه می کنید، دقت نمایید. چراکه ممکن است قیمت سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید محتوا در این شرکت‌ها پایین باشد، اما به دلیل عدم تجربه و تخصص کافی، ناخواسته رتبه سایت شما را کاهش دهند و یا گوگل وب سایت شما را جریمه کند.

امکان ورود کاربران به سایت بدون نیاز به رمز عبور و ثبت نام با شماره موبایل

آخرین اخبار و پستها را از طریق ایمیل دریافت کنید دریافت

علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

اینجاست که اهمیت سفارش طراحی سایت فروشگاهی پررنگ تر می شود.

سادگی در توسعه ، وجود آموزش های فنی و کمیت زیاد در ظاهر و افزونه ها از نقاط مثبت ووکامرس است.

قیمت طراحی سایت چقدر است ؟ سوالی است که ذهن لینک منبع بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. اما آنچه که مهم است این امر می باشد که هزینه ای که برای طراحی سایت می پردازید همان ارزش پول شما است.

همانطور که می دانید سایت های وردپرسی از پیش آماده شده و امکانات مشخصی را دارند؛ اما شما نیز می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود، امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید.

Report this wiki page