ساخت سایت

Wiki Article

آیا با وجود دیجی کالا ما می توانیم سایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم

فیزیکی به فعالیت بپردازید رونق کافی را در فعالیتتان نخواهید داشت ، حتی اگر بسیار موفق عمل کرده اید

برای رشد کردن و نتیجه گرفتن در طراحی سایت فروشگاهی باید بعد از طراحی سایت به سراغ سئو سایت برویم. شما برای اینکه از طریق طراحی سایت فروشگاهی خود باید جذب مشتری نمایید ،برای فروش بیشتر لازم است تا سایت شما بیشتر دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است تا وب سایتتان موثر واقع شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

البته نکته بسیار مهمی که در طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است این است که تنها ساختن یک سایت فروشگاهی کافی نیست بلکه در زمان ساخت وب سایت فروشگاهی تمامی صفحات باید با توجه به جدیدترین الگوریتم های موتورهای جستجو بهینه سازی شوند تا خدمات فروشگاه اینترنتی شما بتوانند در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل در دسترس کاربران اینترنتی قرار گیرند.

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی ادامه مطلب داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ما تمام استانداردهای روز منبع طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

دامنه‌ها را برای یک منبع سال خریداری یا به عبارت درست‌تر اجاره می‌کنند و هر سال با توجه به نوع پسوند، مبلغی برای تمدید اجاره آن پرداخت می‌کنند.

کاربران نیز با توجه به دیدگاه سایر مشتریان می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

استفاده از رنگ های زیاد و نامتناسب سبب سردرگمی کاربران می شود و برعکس اگر از یک طیف رنگی درست استفاده شود کاربر بیشتر جذب وب سایت شما خواهد شد.

زمانی که شما دیجی کالا را باز می کنید، گوشه سمت راست، یک تب دسته بندی محصولات وجود دارد. برای انتخاب هر محصول، دسته مخصوص آن کلیک کنید را انتخاب نموده و محصول را پیدا کنید.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم طراحی وب سایت نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

سردرگمی کاربر این تاثیر را بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما می گذارد و می تواند مسبب ترک کاربر از سایت شما شود.

شاید خود شما یک بار در زمینه طراحی سایت فروشگاهی تجربه ناموفقی داشته اید و یا

Report this wiki page