طراحی سایت آنلاین

Wiki Article

اگر قصد تماشای این دوره را دارید در ابتدا باید این سوال را از خودتان بپرسید که هدف شما از راه اندازی وب‌سایت چیست؟ اگر شما محصول، خدمات یا دانشی دارید که می‌خواهید آن را به دیگران معرفی کنید و در ازای آن کسب درآمد کنید، به جرئت می‌توان گفت که این دوره مهم‌ترین چند ساعت زندگی شما خواهد بود.

اعلانات و پیام ها علاوه بر ایمیل از طریق اس ام اس نیز اطلاعات رسانی خواهند گردید.

یکی از سایت های معروف وردپرسی واستور اندرویدی ایرانی است که بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی دارد و از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون بیش از ۲۲ هزار توسعه‌دهندهٔ ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می‌کنند و برنامه‌ها و بازی‌های طراحی شده آنها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اگر کاربر مثلا دسته "زنان" را کلیک کند به صفحه دسته هدایای زنان هدایت می شود که در آن صفحه با تگ هایی فهرست شده است که اجازه میدهد سرچ خاص تر شود.

این نمونه سایت فروشگاهی درباره تحلیل بازارهای مالی و فروش پکیج های تحلیل بازار های مالی است. در طراحی این سایت طراحی شده با وردپرس از قالب انفولد استفاده شده است.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر کارفرما انجام می گردد (مدت زمان از چهار هفته)

این نمونه سایت فروشگاهی از از افزونه های المنتور و فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کرده است.

درج آگهی رایگان یک ماهه مانند درج محصول است. لازم است در ابتدا در وب سایت عضو شوید. پس از عضویت در وب سایت وارد شده، در این هنگام صفحه درج آگهی را مشاهده خواهید نمود. اطلاعات این بخش همانند درج یک محصول است.

سپس با صفحه‌ای مشابه صفحه زیر رو به رو می شوید که تمامی مقالات و نوشته‌های وب‌سایت شما را نشان می‌دهد.

در طراحی وب سایت شما نیاز به یک قالب، هاست، دامنه، درج اطلاعات، ایمن سازی، نگهداری و غیره دارید.

همین امر گسترش کار شما را راحت می کند. علاوه بر آن امنیت آن به دلیل آپدیت های مکرر آن مثال زدنی می باشد. چه قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فیزیکی را داشته باشید و چه قصد فروش دانلودی ، بدون شک ووکامرس بهترین گزینه است.

اما اصلا نگران نباشید! برای این که شما در مبحث خرید هاست مشکلی نداشته باشید، ما در وب‌سایت میهن وردپرس مقاله‌ای با عنوان ” بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت هاستینگ ایران ” ایجاد کردیم و بهترین و مناسب‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده هاست را معرفی کردیم و همیشه سعی می‌کنیم که همه شرکت‌های لینک منبع هاستینگ ایرانی را بر اساس سرعت،‌ پشتیبانی، منابع سخت افزاری، امنیت و قیمت و… رتبه‌بندی کنیم و آن‌ها را بروز نگه داریم.

یک سایت مرجع دانلود بازی ها و برنامه های اندروید است که امکان دانلود با ترافیک نیم بها و سرعت و امنیت را فراهم می کند.

همچنین زمانی که در قسمت “تنظیمات فروشگاه” هستید می توانید با کلیک بر روی منوی “آگهی” که نوار بالای صفحه قرار دارد وارد صفحه درج محصولات شوید.

Report this wiki page