قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

به علت نوسانات لحظه ای در بازار در صورت اقدام به خرید مفتول گالوانیزه، گرفتن تایید قیمت ها از واحد فروش الزامی می باشد.

مفتول گالوانیزه در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن مقاوم است.

بدین‌ترتیب از مفتول‌های چینی موجود در بازار که به روش گالوانیزه سرد تولید شده‌اند، کیفیت به مراتب بالاتری دارند.

قیمت‌گذاری این محصول به دلیل انجام عملیات خاص هنگام تولید بر روی آن و ایجاد کیفیت و مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی تعیین می‌شود.

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت ورق سیاه قیمت ورق گالوانیزه قیمت وررق روغنی ورق پابرش فولاد مبارکه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۱ خروجی اکسل

آخرین بروزرسانی : امروز ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

قیمت روز سیم مفتول گالوانیزه بسته به میزان و کارخانه تولیدکننده به صورت روزانه متغیر است. علاوه بر این همان‌طور که گفته شد عوامل مختلف دیگری در تعیین قیمت روزانه این محصول نقش دارند که موجب می‌شود قبل از خرید حتما به بررسی قیمت‌های به روز سیم مفتول گالوانیزه بپردازید.

در برخی موارد، مفتول گالوانیزه نیز در بالای نرده ها قرار می گیرد تا مردم و یا سارقین نتوانند بالای نرده ها بروند.

از آنجایی که فولاد گالوانیزه بسیار مقاوم و محکم است، استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی و بخصوص برای نمای ساختمان رایج می باشد.

مفتول گالوانیزه یک محصول پر کاربرد می باشد که از مواد متفاوتی تولید می شود، در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می شود. 

یکی از محصولات پُرکاربرد موجود در بازار که از آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم (مواد اولیه تولید محصولات دیگر) استفاده می‌شود، مفتول گالوانیزه می‌باشد. کیفیت گالوانیزه‌ی به کار رفته شده، تاثیر بسزایی در قیمت این محصول خواهد داشت. معمولاً در بازار قیمت این محصول به مراتب بالاتر از مفتول آرماتوربندی می‌باشد.

 می توانید مزیت های زیادی را برای خود ایجاد کنید. در درجه اول این امکان را خواهید داشت تا از هر گوشه ای اقدام به سفارش این محصول کرده و نیازی به حضور در دفتر فروشگاه نخواهید داشت.

اما معمولاً دوام روکش آن‌ها بسیار کم می‌باشد. زیرا روکش ایجاد شده از “روی” در روش گالوانیزه سرد، بسیار نازک و سطحی می‌باشد.

مفتول سفید یا گالوانیزه در بسیاری از صنایع مانند خمیر کاغذ، ارتباطات، خودرو، دریایی، پالایشگاه ادامه مطلب ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

Report this wiki page