خدمات طراحی سایت وردپرس

Wiki Article

سعی ما در کلیک اول بر این است که با تلفیق علم و هنر، محصولی خلق کنیم که در عین کارا و کاربر پسند بودن، جذاب و گیرا باشد.

ما این هدف را در سراسر فرآیند طراحی سایت، از طراحی تا کدنویسی تا تولید محتوا در نظر می گیریم.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم های مدیریت محتوا و اطلاع از مزایا و معایب هر کدام راهنمای زیر ار مطالعه کنید:

معرفی بهترین سیستم‌های فروشگاه ساز این نوع فروشگاه سازها نیازی به فضای هاست ندارند. کافیه با مراجعه به سایت هر سیستم، ثبت نام کرده و بر اساس امکاناتی که به شما ارائه میدن یکی از پلان‌های رایگان یا پولی را برای ساخت فروشگاه انتخاب کنید.

 امروزه برترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. کاربران بسیار زیادی در جهان و ایران از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند.

 البته حالت سومی را نیز می‌توان برای این نوع طبقه بندی در نظر گرفت برای مثال با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌توان دو نوع وب سایت طراحی کرد.

تمامی فاکتورهای فنی که کمک میکند تا سایت برای موتورهای جستجو آماده بوده را در حین طراحی رعایت میکنیم تا سایت شما نهایت آمادگی برای حضور در نتایج جستجو را داشته باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به تعداد محصول هایی که باید وارد شود به عنوان یک عامل جزئی اشاره کرد.

طراحی سایت فروشگاهی، با سایت‌های دیگر مثلا طراحی سایت آموزشی یا خدماتی، زمین تا آسمان فرق دارد. هر کدام از این وب‌سایت‌ها، هدف‌های متفاوتی دارند.

 برای رفتن به صفحه اول گوگل یا ارتقا رتبه در گوگل باید اصولی رعایت شود. گوگل برای آنکه سئو یک وبسایت را به سنجد حدوداً از ۲۰۰ فاکتور استفاده می‌کند.

به دلیل متن باز و پرکاربرد بودن، بیشتر مورد حمله و هک قرار دارند و باید در افزایش امنیت نهایت تلاش خودتونو بکنید. البته از این نظر نباید زیاد نگران باشید، چرا که در مقایسه با سیستم اختصاصی جامعه بزرگی از برنامه نویسان برای این سیستم‌ها وجود دارند که به محض یافتن یک راه نفوذ سریعا با یک بروزرسانی ساده این موارد را مرتفع می‌کنند.

الان شرکتهای طراح فروشگاه خیلی طمعکار شدن و اغلبشون هزینه راه اندازی فروشگاه رو هر سال باید مجدد بهشون پرداخت کرد.این نهایت بی انصافیه و یعنی اجاره نشینی!

وب سایت ریسپانسیو بسته به مقیاس صفحه نمایش کاربر، عناصر را طوری چینش می کند ساخت وب سایت که همه چیز خوانا و در محل درست خود قرار گیرند. به عبارتی دیگر محتوای در سایت ریسپانسیو همیشه خواناست و تجربه کاربری صرف نظر از دستگاه مورد استفاده مخاطب، بهینه شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page