قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

تولید مفتول گالوانیزه با استفاده از میلگردهای صنعتی با عبور از کوره های آنیل آغاز می گردد و مراحلی همچون سرد کردن مفتول گالوانیزه در مخزن آب سرد صورت می گیرد.

روش‌های دیگری برای پوشش‌دهی فولاد و فلز وجود دارد که از آن جمله می‎توان به پوشش‌دهي الکتريکي، فلز پاشي، رنگ پاشي و پوشش مکانيکي نیز اشاره کرد. همچنین برای پوشش‎دهی از انواع پوشش‎های روی- نیکل، روی- آهن، روی- کبالت، و قلع- روی استفاده می‎شود. با توجه با کارکرد محصول، پوشش مورد نظر از سوی متخصصان انتخاب خواهد شد.

نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد.در بخش محصولات ذوبی میلگرد در کارخانه و بنگاه بدون تغییر اعلام شد.

در قیمت روز در خریداران در فروشندگان در مزایدات در مراکز در مجله تخصصی بستن صفحه ورود / ثبت نام

محصولات مفتولی گالوانیزه در انواع و طرح های مختلف و متنوعی هستند و انواع گوناگونی هم دارند که در کار هایی از جمله ساختمان سازی و صنایع های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفاً با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .

روش‌های گالوانیزه کردن مفتول‌ها متفاوت بوده و هر کدام از روش‌ها دارای مزایا و معایبی می‌باشد.

مزایده ضایعات آهن ، کانال کولر ، آلومینیم ، لوله برق ، سیم و کابل با روکش

لوله استنلس استیل لوله صنعتی استیل لوله دکوراتیو استیل لوله صنایع غذایی استیل اتصالات فولادی اتصالات بدون درز(مانیسمان)

ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده قابل عرضه در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس است.

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟ خیالتان راحت باشد :) دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

سیم مفتولی های گالوانیزه که گفته شد به علت انعطاف پذیری بالا به راحتی شکل داده می شوند که همین موضوع باعث شده تا در مصارف و صنایع گوناگون مورد ادامه مطلب استفاده ی بیشتری قرار بگیرند و هم چنین در بازار به نام های دیگری هم معروف هستند که از جمله ی این نام ها سیم مفتولی پخته شده، آنیل شده و … هم می گویند و البته لازم به ذکر است که نوع دیگری از مفتول هم وجود دارد که گالوانیزه شده هستند که این نوع هم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به اصطلاح نرم است و به راحتی قابلیت شکل گرفتن را دارد.

از انواع کمتر مصرفی آن نوع گرم چینی و نوع گرم ایرانی است.

محبوب ترین محصولات قیمت میلگرد قیمت ورق قیمت تیرآهن قیمت ورق استیل قیمت نبشی قیمت پروفیل قیمت ناودانی انواع لوله قیمت ورق آهن دسترسی سریع تماس با ما درباره ما استخدام جدول وزن آهن آلات وبلاگ

Report this wiki page