طراحی وب سایت

Wiki Article

کوچک و حتی شغل‌هایی که مکان فیزیکی ندارندتا مشاغل بزرگی مانند شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌توانند برای

پیش از آغاز طراحی، از مشتری خواسته می شود تا سایت هایی که از نظر ظاهر مورد پسند او می باشد را معرفی نماید. این سایت ها می توانند نمونه های داخلی و یا خارجی باشند.

برای رشد کردن و نتیجه گرفتن در طراحی سایت فروشگاهی باید بعد از طراحی سایت به سراغ سئو سایت برویم. شما برای اینکه از طریق طراحی سایت فروشگاهی خود باید جذب مشتری نمایید ،برای فروش بیشتر لازم است تا سایت شما بیشتر دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است تا وب سایتتان موثر واقع شود.

دسترسی آسان و سریع به محصولات در وب سایت فروشگاهی: طراحی یک سایت فروشگاهی را در نظر داشته باشید که هیچ بازدید کننده ای نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی داشته باشد یا امکان جستجو قوی در سایت وجود نداشته باشد.

آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند و همین امر موجب

نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت یک نمودار در صفحه محصول نمایش می دهد تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری از محصول داشته باشد.

ثبت نام کردن کاربر به منظور خرید از یک سایت فروشگاهی: همیشه این را به یاد داشته باشید که در طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های مهم و متداول، بخش مربوط به ثبت نام کاربر است.

بخش دیدگاه ها: یکی از مواردی دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشیم طراحی سایت آن است که قسمت دیدگاه های مشتریان را فعال نماییم. فعال شدن این قسمت چندین مزیت دارد منبع که عبارتند از:

لازم است فرایند خرید کاربران از ابتدا و انتها به طور کامل بررسی شود و کوتاه ترین و ساده ترین مسیر انتخاب شود.

اینکه برای خرید هر محصول و یا هر خدماتی اولین قدم با چند کلیک ساده در فضای مجازی شروع

داشتن نقشه سایت ، بهینه بودن نسبت کد به متن ، رعایت تگ گذاری صفحات و .. از مواردی هستند که یک وب سایت بهینه برای گوگل باید داشته باشد. برای موفقیت سایت رضایت گوگل شرط اساسی است!

در این بخش می خواهیم شما را با امکانات یک طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا قیمت فروشگاه های مختلف را با توجه به امکانات آن ها با یکدیگر مقایسه کنید. با تارینوتک همراه باشید.

سایت فروشگاهی باید امکانات کاملی در اینجا زمینه فعالیت شما داشته باشد و نیاز اینجا کلیک کنید های مشتریان را پوشش

امکان مقایسه کردن محصولات: مقایسه کردن تمامی محصولات در توضیحات بیشتر ظاهر شبیه یکی از امکانات ضروری برای سایت های فروشگاهی است. هنگامی که به مشتریان خود اجازه می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کنند و بهترین محصول را انتخاب کنند می توانیم اعتماد مشتری را جلب نماییم و در خرید های بعدی نیز از به وسیله وب سایت شما اقدام به خرید می کنند.

Report this wiki page